środa, 24 listopada 2010

Besquitoo III: Latające samochody



W dzisiejszym odcinku:
- metale to nerdy,
- dajcie spokój cichym ludziom na imprezach,
- wielkie wejście Pawła,
- reklamo, wypierdalaj
- kryptozoolodzy są zacofani technicznie,
- krótka recenzja "Poznaj moich Spartan", "Totalny kataklizm", "Vanilla Sky" i dołujących filmów animowanych ("When The Wind Blows", "The Plague Dogs"),
- niewolnictwo przyszłości,
- chcemy latających samochodów!
- TOP 5

Mówią: Michał, Igor, Stachu i Paweł

Pobierz

1 komentarz:

Seraphina pisze...

-Nerdem jest ten kto mówi o fantastyce znając Sapkowskiego jedynie z gry wiedźmin i kto nie przeczytał ani jednej książki Grzędowicza.
-Zwykłe ciastka też są dobre
-Oczywiście w temacie osób cichy straszliwie bym się z wami chłopcy kłóciłam. Tak Igorze, czasami tak jest, że ktoś milczy bo myśli "powiem coś ale nie boje się wtrącić do dyskusji" albo "powiedziałbym coś ale na pewno nikt się tym nie zainteresuje". Są osoby zwyczajnie nieśmiałe które potrzebują specjalnego zaproszenia. Jeśli gada się od godziny-dwóch, przewija się 549326593 tematów z dziedzin wszelakich a ktoś nadal milczy to zazwyczaj właśnie dlatego że nie wie jak się wkręcić lub brak mu pewności siebie. Wtedy taką osobę trzeba do tego zachęcić.
-AAAAA! Stachu! Wprowadzasz straszliwy zamęt :D Faktycznie gadasz jakbyś był na koncercie w dodatku robisz za dziwaczne echo (jak ktoś coś mówi, strachu natychmiast tez zaczyna xD)
Ale nie martw się i tak cie lubię :P
-Sprostowanie: Ja nie mam nic do Pawła. Z tego co pamiętam to jest całkiem sympatyczny i pomocny (tak pamiętam jak mnie podnosiłeś z podłogi w kuchni u Igora, dziękuje :) )
-Krótko. Z poglądami na temat reklam się zgadzam. Wielka stopa, potwór z loch-ness i inne duchy również szalenie mnie cieszą więc często ubolewam nad podobnymi programami puszczanymi w tv gdzie dowodami są drgające (ledwo zauważanie) wskaźniki jakiś machin albo zdjęcie kota przebranego za yeti i nagranego z dużej odległości.
-Z tym tworzenie człowieka to tak nie do końca. Masz do zrobienia jeszcze mózg. Wyobraź sobie że robisz całkiem nowego człowieka który sika w majtki bo nikt go nigdy nie nauczył korzystać z toalety.
-Cytuje Stacha "Trzeba chcieć i mieć zaparcie żeby osiągnąć bogactwo." To wszystko przez zaparcie! Zbyt łatwo sram aby być bogatą.
-Latające samochody skutecznie rozwiązałby problem dziurawych dróg.
Z drugiej strony taki latający autobus... Na przystankach co? Spadochron i heja?
-ok. Filmami z 99r mnie zabiłeś. Wydaje się że nie tylko muzykę kiedyś robili lepsza ale i jakoś lepsze wydają się być filmy
-Chciałabym abyście kiedyś pogadali o animacjach po-klatkowych które moim zdaniem są zdecydowanie niedoceniane.
-Podrzućcie mi tez jakoś namiary na te dwa filmy animowane. Zwłaszcza ten pierwszy. I najlepiej w polskiej wersji językowej bo niestety po angielsku to ja jedynie umiem zamówić wodę. (nie koniecznie tu. Macie moje gg)

Jak tylko Igor wspomniał o Afryce to już wiedziałam do czego zmierza xD

Prześlij komentarz