piątek, 4 lutego 2011

Besquitoo 04/02/2011: Płód w 5 minut



W tym odcinku:

- mężczyzny nie zagaduje się podczas sikania
- sprzęt golfowy wielu zastosowań
- tatuowanie twarzy na trupie
- seryjny morderca i jego Mona Lisa
- żywy świat w 3D
- klientki lumpeksów nie śpią
- sekta z piwnicy
- wyścig z babcią do toalety
- diorama z trupów
- zupa z płodu

Mówią: Igor, Ochman, Sera

W odcinku leci promos Hukafonu, ale nie mieliśmy okazji o tym wspomnieć. Zajrzyjcie na ich stronę, podobno mają coś nagrać w najbliższym czasie.

Pobierz

2 komentarze:

wojtek1 pisze...

Nie wiedziałem, że można gadać o, z pozoru błahych sprawach, jak przeszkadzanie podczas sikania tak interesująco i z tak dużym przejęciem!

Przypomniało mi pirackie radio Breaking The Law, które nadawało w latach 90-tych w moim mieście (Bielsko-Biała) na dolnym UKF-ie. Oni też gadali o różnych pierdołach. Z tym, że robili jeszcze niezłe akcje telefoniczne. Dzwonili po nocach do losowo wybranych osób z książki tel. i wymyślali różne jaja, które nagrywali i puszczali potem w audycjach. Nigdy nie zapomnę tekstu, który leciał mniej więcej tak: "Dzień dobry, nazywam się ***. Ja dzwonie z gazowni. Czy mogła by pani sprawdzić, czy ma pa wodę w kranie". I babka poszła sprawdzić :D

Ja do niczego nie namawiam, ale może coś takiego przysporzyłoby Wam jeszcze więcej słuchaczy? Bo gadane macie przednią

Andrzej pisze...

Ejj, ale pojechaliście z tymi płodami. Jesteście bezwzglednymi i bezuczucowymi istotami jakie do tej pory słyszałem w podkastach.
Oby nie tak dalej. :(
Pozdrawiam

Prześlij komentarz