środa, 9 lutego 2011

Besquitoo 09/02/2011: Doggy Bag ze Smoleńska


W tym odcinku:

- "Jak zostać królem" niekoniecznie cokolwiek wygra
- ludzie nienawidzą popularnych rzeczy
- Andrew Garfield wygląda jak kreskówka
- picie przez oko
- Papa Smerf X-Manów
- wszystko z żołnierzami to film wojenny
- nie ma rzeczy, z których nie można się śmiać
- Polacy są mało krytyczni wobec siebie
- kanibalizm ratuje ludzi ze Smoleńska
- zabawne polskie komedie zrobiła jedna osoba

Mówią: Michał, Igor, Sera, Ochman

Pobierz

4 komentarze:

Crzszman pisze...

Odczep się od Ozzyego! :)

W Polsce nie mamy religii, w której nie można robić wizerunków Boga? Księga Wyjścia, rozdział 20, wersety 4-7...


Fajnei się slucha, jest git :)

Martin Lechowicz pisze...

Ja lubię wasze odcinki coraz bardziej!

Najlepiej by było jakbyście codziennie gadali, bardzo fajnie mi się przy tym dłubie w kodzie PHP.

Pihont pisze...

No, wiedziałem że coś z Was jeszcze będzie. :) i wróciłem tu bo będąc szczerym, po poprzednich odcinkach wywaliłem Was z czytnika i nie chodzi o to że nie można się już z niczego śmiać tylko o to że niektórzy ludzie mają swój poziom dobrego smaku i przy zbyt niewybrednych żartach najnormalniej w świecie czują dyskomfort podczas słuchania. Dobry żart moim zdaniem nie powinien urażać zbytnio ludzkich uczuć. Łatwo sobie wyobrazić przecież odczucia osoby, która straciła dziecko podczas słuchania odcinka o płodach itp itd. Oczywiście może Was nie słuchać więcej ale czy tak musi być ? Kontrowersja żartu ok, ale do pewnych granic.
Cieszę się że ten odcinek był krótszy i mniej wulgarny niż poprzednie. Poziom dowcipu też Wam się podnosi :P Będzie dobrze :)
Pozdrawiam.
Pihont.

Pihont pisze...

Nie chodziło mi o cenzurę tylko poziom i smak oraz epatowanie obrzydliwością na poziomie rottena. Śmiać się z czyjejś głupoty możemy ale z nieszczęścia raczej nie.
"jedna czy dwie osoby więcej" - naprawdę myślisz że tylko tylu słuchaczy podziela moje zdanie ?
Róbcie co chcecie, na tym polega wolność w podcastingu. Ja tylko sygnalizuję słabe punkty ;)
Pozdro.

Prześlij komentarz